/Files/images/Розклад дзвінків.JPG

1 урок 8.30 - 9.15
2 урок 9.25 - 10.10
3 урок 10.20 - 11.05
4 урок 11.35 - 12.20
5 урок 12.30 - 13.15
6 урок 13.25 - 14.10
7 урок 14.15 - 15.00

Правила поведінки учнів

1. Правила поведінків учнів базуються на законах України, постановах Міністерства освіти та науки України та органів місцевого самоврядування, Статуті школи.

2. У випадку порушення Правил до учнів можуть бути вжиті такі стягнення:

- усне зауваження

- запис зауваження в щоденник

- винесення догани, включно із занесенням іі в особисту справу учня

- виклик учня самого або з батьками на педагогічну нараду

- відшкодування завданої учнем матеріальної шкоди його батьками

3. Заборонено приносити до школи предмети або речовини, які можуть зашкодити здоров'ю та безпеці оточуючих або завадити проведенню навчального процесу.

4. Паління та вживання алкогольних напоїв на території школи категорично заборонено.

5. До закінчення уроків учень може залишити територію школи тільки з дозволу класного керівника або чергового адміністратора.

6. Учень має бути ввічливим у спілкуванні з учителями, працівниками школи, батьками інших учнів, а також з учнями.

7. Учні повинні дбайливо ставитися до шкільного майна та речей, що належать вчителям та іншим учням. Забороняється брати без дозволу чужі речі. За пошкоджене шкільне майно батьки учня зобов'язані відшкодувати збиткі.

Правила поведінки на уроках

1. Учні зобов'язані приходити до школи за 10-15 хвилин до початку занять.

2. Заборонено перебувати в класах у верхньому одязі.

3. Одяг учнів має бути чистим і охайним та відповідати вимогам, викладеним у Статуті школи.

4. Учні входять до класу за дзвоником. Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.

5. Під час уроку не можна створювати галас, без дозволу підводитись, відвертати увагу інших учнів від уроку.

6. Заборонено виходити з класу без дозволу вчителя.

7. Урок закінчується тоді, коли вчитель оголосив про це. Тільки після цього учні можуть йти на перерву.

8. Учні повинні охайно вести щоденник і давати його вчителю без будь-яких заперечень.

9. Учень повинен дбайливо ставитися до своїх підручників та зошитів.

10. Учні зобов'язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.

11. Забороняється користуватися мобільним телефонами під час проведення уроків.

· Приготуй все необхідне до уроку на перерві.

· Після дзвінка негайно займи своє місце в класі.

· Уважно слухай пояснення вчителя та відповіді учнів, виконуй завдання.

· Виходь відповідати зі щоденником.

· Відповідай голосно, не поспішаючи. –

· Якщо хочеш поставити запитання або відповісти, підніми руку і зроби це з дозволу вчителя.

· Не перебивай однокласника, який відповідає, не підказуй, щоб не поставити його в незручне становище.

· Під час уроку забороняється: виходити з класу без дозволу вчителя;

· користуватись мобільним телефоном;

· кричати з місця;

· залишати після себе сміття.

ВКАЗІВКИ ЩОДО ВЕДЕННЯ ЩОДЕННИКА

Щоденник – документ, ведення якого є обов’язковим для учнів ІІ-ХІ класів.

1.Працюючи зі щоденником, учні зобов’язані: - охайно та правильно заповнювати всі його сторінки;

2. Своєчасно записувати розклад уроків на тиждень;

3. Щодня стисло і грамотно записувати завдання додому з усіх предметів;

4. Надавати щоденник учителям для виставлення балів та записів подяк і зауважень;

5.Щотижня здавати щоденник на перевірку класному керівникові

Заохочення та стягнення, які застосовуються до учнів

Учні школи заохочуються за: успіхи у навчанні, участь і перемогу в олімпіадах, конкурсах, турнірах, акціях, спортивних змаганнях, суспільно корисну діяльність і добровільну працю для добробуту школи, шляхетні вчинки.

До учнів застосовуються такі заохочення:

• нагородження Листом подяки, Похвальним листом, Похвальною грамотою, медаллю;

• представлення до нагородження стипендією міського голови та стипендією райвиконкому;

• оголошення подяки.

За порушення Правил учні притягаються до дисциплінарної відповідальності.

До застосування дисциплінарного стягнення учневі надається можливість покаятись та виправдати свій вчинок. До учнів застосовуються такі стягнення:

• зауваження; догана;

• зобов’язання відшкодування збитків;

• зобов’язання публічного вибачення.

Правила поведінки під час перерви

1. Під час перерви учень зобов'язаний прибрати своє робоче місце й підготуватися до наступного уроку.

2. Під час перерви забороняється:

- виходити зі школи

- палити в школі та на її території

- бігати сходами, коридорами та в класних приміщеннях

- штовхатися або грати у м'яча у приміщеннях, не пристосованих для цього

- сваритися між собою тазі сторонніми людьми, з'ясовувати стосунки за погані слова, битися

3. При пересуванні дотримуйся правої сторони.

4. Не піднімайся та не спускайся без необхідності на інші поверхи.

5. Йдучи сходами, дотримуйся правої сторони.

6. Вітайся з робітниками школи, дорослими та батьками.

7. Дбай про чистоту в школі.

8. Після дзвінка не затримуйся в коридорах.

Правила поведінки у шкільній їдальні

1. У шкільній їдальні учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуватися черги.

2. Заборонено перебувати у приміщенні їдальні у верхньому одязі.

3. Заборонено виносити їжу і напої за межі їдальні.

Ідучи на канікули, ПАМ'ЯТАЙ !!!

Не спричиняй горя та неприємностей рідним і близьким, не засмучуй учителів.

1. Про дозвіл гуляти лише у призначених для цього місцях: на ігрових майданчиках, біля будинків, школи, у скверах чи парках.

2. Про суворе дотримання правил дорожнього руху, про поведінку в транспорті, при посадці і висадці з транспорту.

3. Про дотримання правил протипожежної безпеки при користуванні електроприладами (телевізором, праскою, холодильником) та газом.

4. Про правила поведінки в місцях громадського перебування (під час екскурсій, культпоходів, зустрічей, катання на ковзанах тощо).

5. Про правила поведінки біля ліній електромереж, залізничного полотна, поблизу водоймищ, на воді та льоду, поряд із будівельними майданчиками, відкритими люками, біля відкритих вікон, на балконі, сходах тощо.

6. Про правила користування і правила поведінки в ліфтах.

7. Про правила користування гострими, колючими предметами, ліками, протипожежним, сільськогосподарським, будівельним та іншим інвентарем.

8. Про необхідність мити руки перед вживанням їжі, після ігор, фізичної праці, відвідування туалету.

9. Категоричнуо забороняється: - чіпати незнайомі і вибухонебезпечні предмети; - грати на проїжджій частині вулиці або поблизу неї; - відходити далеко від будинку, в якому мешкаєш; - обігрівати приміщення газом; - розпалювати вогнище; - лазити по деревах, дахах; - грати із чужими тваринами; - збирати незнайомі види грибів і ягід; - пити сиру воду; - самостійно виїжджати за місто, в ліс без супроводу вчителів або батьків; - вступати в контакт та впускати в квартиру незнайомих людей; - перебувати на вулиці пізніше, ніж о 21.00. Обережна поведінка під час канікул – запорука життя і здоров’я

ЯК ГОТУВАТИСЯ ДО ІСПИТІВ

Іспити, як і більшість явищ життя, – явище перехідне. Коли вони закінчуються, з'являється відчуття свободи, забуваються сльози, нервування, повертається спокійний сон. Але ж можна скласти іспит і з меншими втратами для власного здоров'я, отримати добрі оцінки й чекати наступного іспиту без страху та безсонних ночей. Психологи розцінюють іспит як:

1. «перетравлювання» значного обсягу інформації, яке пов'язане з великим навантаженням на мозок;

2. серйозне емоційне напруження і велике навантаження на нервову систему;

3. оцінювання не лише знань дитини, а й її особистості.

Найоптимальніший варіант підготовки до складання іспитів
Розпорядок дня

1.Харчуватися слід три-чотири рази на день. Мед, горіхи, молочні продукти, риба, м'ясо, овочі та фрукти забезпечать баланс необхідних вітамінів і мінералів в організмі й відновлять енергетичні витрати.

2.Нормальний здоровий сон і відпочинок зменшать навантаження на нервову систему. Не варто відмовлятись од звичних занять спортом – це буде своєрідним відпочинком. Слід пам'ятати про біоритмо-логічні особливості: «сова» неефективно працює о 6 – 8 год ранку, а «жайворонок» навряд чи буде працездатним до 2 – 3 год. ночі. В усіх людей рівень біологічної активності знижений із 17 до 18 години. Правильна організація вивчення навчального матеріалу Спочатку слід переглянути весь матеріал і розподілити його таким чином: якщо треба вивчити 100 питань за чотири дні, то в перші два дні вивчається 70% усього обсягу, третього дня – решта, четвертого – повторюють вивчене. При цьому складні теми варто чергувати з простішими – не обов'язково вчити всі питання поспіль.

Є й деякі психологічні закономірності, які слід враховувати.

1. Найкраще запам'ятовується інформація, викладена на початку і наприкінці тексту. Середина зазвичай швидко «вилітає» з голови. Тому під час запам'ятовування та повторення слід приділити увагу середині тексту.

2. Повторювати треба не механічно, а вдумливо, зосередившись на змісті. Інформація після і «завантаження» в мозок, якщо її не повторити, утрачається на 20 – 30% упродовж перших 10 год. Щоб цього не сталося, слід прочитати текст, повторити його вдруге, через 20 хв – утретє, а через 8 – 10 год. – учетверте, і ще раз – через добу. Тільки після цього можна бути впевненим у тому, що інформація міцно «оселилася» в голові.

3. Особливість «упізнавання». Дивлячись на текст, відчуваєш, що колись це все бачив, читав, отож вирішуєш, що витрачати час на це питання не варто й можна переходити до наступного. Насправді ж це – несвідомий самообман. І якщо не вивчити уважно те, що здається таким знайомим, на іспиті можна не відповісти на таке «знайоме» запитання.

4. Запам'ятати можна найкраще, якщо знати, що є «найближчим»: текст, рисунок, логічна схема.

5. Слід спробувати знайти щось цікаве у найнуднішому матеріалі, адже цікаве запам'ятовується набагато легше. Можна готуватися до іспитів удвох, адже одна голова добре, а дві – краще. Підготовка до іспиту вдвох має свої переваги, якщо поставитися до цього серйозно й сумлінно. Учити разом не варто, а от повторювати навіть бажано. Це краще робити напередодні іспиту. Готуватися можна й так: перший день – самостійне вивчення, другий – повторення й переказування один одному. Було б добре розділити теми за інтересами, за складністю, за ступенем засвоєння: один розповідає те, що другий раніше не вивчив. Розповідати треба чітко, детально, емоційно. Можна проводити «репетиції» перед іспитом і наодинці: ставити собі запитання, уголос відповідати, привчатися слухати своє мовлення. Шпаргалка — річ потрібна Використання шпаргалок на іспиті найчастіше закінчується дуже сумно. Вони потрібні лише тим, хто краще запам'ятовує матеріал при конспектуванні, – викладений коротко (у вигляді тез), він краще тримається у пам'яті. Шпаргалки зручно перечитувати перед самим іспитом, а от брати на іспит не варто. «Спокійно, тільки спокійно» Так завжди в екстремальних ситуаціях казав Карлсон. Слід скористатися його порадою. Адже нервують завжди ті, хто погано знає матеріал. Ті, хто зовсім нічого не знає, зазвичай спокійні. Ті, хто знає матеріал добре чи на середньому рівні, нажахані до останньої хвилини, поки не отримають оцінку. Щоб подолати свій страх, можна розповідати самому собі вивчений матеріал, начебто на іспиті. Уявіть складну ситуацію на іспиті й знайдіть із неї вихід. Поставте самі собі підступні запитання й дайте на них відповідь – переборіть свій страх ще до іспиту. Згадайте випадки свого успіху, подумки відчуйте їх іще раз. Спробуйте вдатися до аутогенного тренування. Налаштуйтеся на те, що «у мене все вийде» й повторюйте ці слова перед сном. На іспиті не втрачайте самовладання у складний момент, хоч це й нелегко. Згадайте про почуття гумору – іноді воно виявляється і в екзаменаторів. Складіть план відповіді на іспиті – це теж заспокоює.

Бажаємо вам якнайкраще здати іспити

/Files/images/images (6).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 687