Затверджено графік ДПА у 2015 році

Міністерством освіти і науки підписано наказ про проведення державної підсумкової атестації учнів у системі загальної середньої освіти у 2014/15 навчальному році, яким визначено терміни проведення ДПА у 4-х, 9-х та 11-х класах, а також орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань.

Згідно з наказом, у школах І ступеня державна підсумкова атестація буде проведена у період з 12 до 21 травня з трьох навчальних предметів: української мови, читання та математики.

Учні дев’ятих класів з 1 по 8 червня складуть три шкільних іспити: українську мову, математику та предмет за вибором навчального закладу.

Одинадцятикласники проходитимуть державну підсумкову атестацію у два етапи: 24 квітня у пунктах тестування відбудеться ДПА з української мови у формі ЗНО. Другий етап підсумкової атестації відбудеться у період з 22 по 28 травня, в цей час випускники шкіл складуть іспити ще з двох навчальних предметів - математики або історії України та предмета за вибором учнів.

У 2015 році державна підсумкова атестація школярів буде проведена відповідно до новогоПоложення про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти.

Атестація буде проведена у письмовій формі. Завдання для проведення атестації укладатимуться учителями відповідного фаху та затверджуватимуться керівником навчального закладу. Виключенням стане атестація одинадцятикласників з української мови, яка відбудеться у формі ЗНО, а завдання, відповідно, укладатимуться Українським центром оцінювання якості освіти.

Усі завдання ДПА мають відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, визначеним навчальними програмами.

Результати ЗНО з української мови учнів 11-х класів будуть надіслані навчальним закладам Українським центром оцінювання якості освіти, після чого вони будуть зараховані, як результати підсумкової атестації.

У Міністерстві освіти і науки зазначають, що учні 11-го класу матимуть право вибору складання іспиту з історії або математики. Частина учнів класу може обрати історію, а інша - математику. Щодо предметів за вибором в 11-му класі, то кожен учень зможе обрати будь-який предмет, винесений на атестацію.

У школах, класах або групах з поглибленим вивченням предметів, спеціалізованих навчальних закладах, ліцеях, гімназіях, колегіумах таким предметом за вибором може бути той, що вивчався поглиблено.

Випускники з населених пунктів Донецької та Луганської областей, що тимчасово неконтрольовані державною владою, а також з АР Крим і м. Севастополь, які встигли зареєструватися на ЗНО до 20 лютого, проходитимуть атестацію з української мови і літератури у формі ЗНО - 24 квітня.

Інші випускники з тимчасово неконтрольованих територій можуть реєструватися для проходження ЗНО до 20 квітня. У такому випадку вони проходитимуть атестацію у формі ЗНО з української мови і літератури – 9 червня, а ЗНО з усіх інших предметів – за розкладом основної сесії (з 3 по 26 червня). Якщо з поважних причин випускник не зможе з’явитися 9 червня на тестування з української мови та літератури, він матиме можливість пройти атестацію у формі ЗНО з цього предмета 27 червня 2015 року.

Результати державної підсумкової атестації будуть виставлені у додатки до свідоцтв про базову загальну середню освіту та до атестатів про повну загальну середню освіту, а також враховуватимуться при визначенні середнього бала атестата.

Випускникам шкіл, які отримали міжнародний сертифікат або диплом мовного іспиту у цьому навчальному році, результати відповідних іспитів будуть зараховані як підсумкова атестація. У такому випадку у додаток до атестата про повну середню освіту буде виставлена атестаційна оцінка 12 балів.



/Files/images/images.jpg

Зовнішнє незалежне оцінювання— іспити для вступу до ВНЗ в Україні.

Комплекс організаційних процедур (передусім— тестування) спрямований на визначення рівня навчальних досягнень випускників середніх навчальних закладів при їхньому вступі довищих навчальних закладів.

Мета зовнішнього незалежного оцінювання: підвищення рівня освіти населення України та забезпечення реалізації конституційних прав громадян на рівний доступ до якісної освіти, здійснення контролю за дотриманням Державного стандарту базової і повної середньої освіти й аналізу стану системи освіти, прогнозування її розвитку.

Результати зовнішнього незалежного оцінювання зараховуються як результати державної підсумкової атестації і як результати вступних іспитів до вищих навчальних закладів.

Із2004р. за підтримки міжнародних і громадських організацій система зовнішнього незалежного оцінювання формується в Україні.

Забезпечення зовнішнього незалежного оцінювання здійснюєтьсяУкраїнським центром оцінювання якості освітиу співпраці з місцевими органами управління освітою, обласнимиінститутами післядипломної педагогічної освіти, навчальними закладами. Координація роботи учасників процесу зовнішнього незалежного оцінювання здійснюється черезВінницький,Дніпропетровський,Донецький,Івано-Франківський,Київський,Львівський,Одеський,СімферопольськийіХарківськийрегіональні центри оцінювання якості освіти, за кожним із яких закріплено по 2-4 регіони України.

Впровадження зовнішнього незалежного оцінювання принесло хороші результати щодо значного підвищення якості середньої та вищої освіти в Україні, позитивно позначилося на загальному рівні освіченості та стало вагомим фактором у боротьбі з корупцією.

/Files/images/7353(3).gif
Міністерством освіти і науки затверджено програми зовнішнього незалежного оцінюваннядля осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти та у відповідності з якими мають бути розробленні та укладені тести ЗНО у 2015 році.
1 жовтня Міністерство освіти і науки України завтведило9 програм ЗНО з навчальних предметів, що будуть конкурсними при вступі до вищих навчальних закладів у 2015 році. Зокрема, нові програми тестування затверджено з української мови і літератури, географії, біології, математики, фізики, хімії, історії України, іноземних мов, а також російської мови.
Програми ЗНО з світової літератури і всесвітньої історії не включено до переліку затверджених програм.Чи будуть дані навчальні предмети включені до програми проведення ЗНО у 2015 році стане відомо найближчим часом.

/Files/images/7353(3).gif

Як готуватися до іспитів

Іспити, як і більшість явищ життя, – явище перехідне. Коли вони закінчуються, з'являється відчуття свободи, забуваються сльози, нервування, повертається спокійний сон. Але ж можна скласти іспит і з меншими втратами для власного здоров'я, отримати добрі оцінки й чекати наступного іспиту без страху та безсонних ночей. Психологи розцінюють іспит як:

1. «перетравлювання» значного обсягу інформації, яке пов'язане з великим навантаженням на мозок;

2. серйозне емоційне напруження і велике навантаження на нервову систему;

3. оцінювання не лише знань дитини, а й її особистості.

Найоптимальніший варіант підготовки до складання іспитів (за Іриною Науменко) Розпорядок дня Харчуватися слід три-чотири рази на день. Мед, горіхи, молочні продукти, риба, м'ясо, овочі та фрукти забезпечать баланс необхідних вітамінів і мінералів в організмі й відновлять енергетичні витрати. Нормальний здоровий сон і відпочинок зменшать навантаження на нервову систему. Не варто відмовлятись од звичних занять спортом – це буде своєрідним відпочинком. Слід пам'ятати про біоритмо-логічні особливості: «сова» неефективно працює о 6 – 8 год ранку, а «жайворонок» навряд чи буде працездатним до 2 – 3 год. ночі. В усіх людей рівень біологічної активності знижений із 17 до 18 години. Можна вживати тонізуючі пре¬парати, наприклад, із женьшеню чи елеутерококу. Каву краще пити вранці й небагато, лише для того, щоб прокинутися (для тих, хто звик саме так розпочинати свій день). Кава підсилює нервовість і тривожний стан у невпевнених собі людей. Заспокійливі медичні препарати зовсім не потрібні, їх можна вживати лише за призначенням лікаря. Правильна організація вивчення навчального матеріалу Спочатку слід переглянути весь матеріал і розподілити його таким чином: якщо треба вивчити 100 питань за чотири дні, то в перші два дні вивчається 70% усього обсягу, третього дня – решта, четвертого – повторюють вивчене. При цьому складні теми варто чергувати з простішими – не обов'язково вчити всі питання поспіль.

Є й деякі психологічні зако¬номірності, які слід враховувати.

1. Найкраще запам'ятовується інформація, викладена на початку і наприкінці тексту. Середина зазвичай швидко «вилітає» з голови. Тому під час запам'ятовування та повторення слід приділити увагу середині тексту.

2. Повторювати треба не механічно, а вдумливо, зосередившись на змісті. Інформація після і «завантаження» в мозок, якщо її не повторити, утрачається на 20 – 30% упродовж перших 10 год. Щоб цього не сталося, слід прочитати текст, повторити його вдруге, через 20 хв – утретє, а через 8 – 10 год. – учетверте, і ще раз – через добу. Тільки після цього можна бути впевненим у тому, що інформація міцно «оселилася» в голові.

3. Особливість «упізнавання». Дивлячись на текст, відчуваєш, що колись це все бачив, читав, отож вирішуєш, що витрачати час на це питання не варто й можна переходити до наступного. Насправді ж це – несвідомий самообман. І якщо не вивчити уважно те, що здається таким знайомим, на іспиті можна не відповісти на таке «знайоме» за¬питання.

4. Запам'ятати можна найкраще, якщо знати, що є «найближчим»: текст, рисунок, логічна схема. 5. Слід спробувати знайти щось цікаве у найнуднішому матеріалі, адже цікаве запам'ятовується набагато легше. Можна готуватися до іспитів удвох, адже одна голова добре, а дві – краще. Підготовка до іспиту вдвох має свої переваги, якщо поставитися до цього серйозно й сумлінно. Учити разом не варто, а от повторювати навіть бажано. Це краще робити напередодні іспиту.

Готуватися можна й так:

перший день – самостійне вивчення,

другий – повторення й переказування один одному.

Було б добре розділити теми за інтересами, за складністю, за ступенем засвоєння: один розповідає те, що другий раніше не вивчив. Розповідати треба чітко, детально, емоційно. Можна проводити «репетиції» перед іспитом і наодинці: ставити собі запитання, уголос відповідати, привчатися слухати своє мовлення. Шпаргалка — річ потрібна Використання шпаргалок на іспиті найчастіше закінчується дуже сумно. Вони потрібні лише тим, хто краще запам'ятовує матеріал при конспектуванні, – викладений коротко (у вигляді тез), він краще тримається у пам'яті. Шпаргалки зручно перечитувати перед самим іспитом, а от брати на іспит не варто. «Спокійно, тільки спокійно» Так завжди в екстремальних ситуаціях казав Карлсон. Слід скористатися його порадою. Адже нервують завжди ті, хто погано знає матеріал. Ті, хто зовсім нічого не знає, зазвичай спокійні. Ті, хто знає матеріал добре чи на середньому рівні, нажахані до останньої хвилини, поки не отримають оцінку. Щоб подолати свій страх, можна розповідати самому собі вивчений матеріал, начебто на іспиті. Уявіть складну ситуацію на іспиті й знайдіть із неї вихід. Поставте самі собі підступні запитання й дайте на них відповідь –переборіть свій страх ще до іспиту. Згадайте випадки свого успіху, подумки відчуйте їх іще раз. Спробуйте вдатися до аутогенного тренування. Налаштуйтеся на те, що «у мене все вийде» й повторюйте ці слова перед сном. На іспиті не втрачайте самовладання у складний момент, хоч це й нелегко. Згадайте про почуття гумору – іноді воно виявляється і в екзаменаторів. Складіть план відповіді на іспиті – це теж заспокоює. Бажаємо вам якнайкраще здати іспити!


Зовнішнє незалежне оцінювання


Зовнішнє незалежне оцінювання (тести)


Кiлькiсть переглядiв: 38

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.




/Files/images/2016_rk/школа.JPG Герої серед нас

Дата останньої зміни 22 Лютого 2018

Фотогалерея